3/23/2011

I can see the finish..



















Skirt H&M, Shirt Zara, Blazer unkown, Hat River Island, Necklace River Island.

I do not really like the pictures, I look so evil on them. Never mind, I just had to make pictures with such nice weather. I tried to find some colour in my closet and seriously, it was hard to find something. So I have to do some serious shopping the comming weeks. I am almost done with my test week. Still two exams to go. Comming weekend I will do nothing but fun stuff, I just have to celebrate not having to learn all the time anymore.

x

7 opmerkingen:

  1. Nee, ik was bij Nimeto in Utrecht!
    Maar was Eindhoven een leuke school? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit nu op mavo maar ik ga waarschijnlijk havo doen omdat alle leraren zeggen dat ik dat niveau ook kan. Maar ik moet me verplicht inschrijven voor een andere opleiding. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Here comes an invitation to take part at my giveaway, darling. Hope you will ;)
    Click here to take part

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, iedereen zegt ook dat het het slimst is om eerst havo te doen. En het lijkt mij ook het handigst. Bedankt voor de tip, ik zal de school onthouden! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your anchor necklace is ABSOLUTELY AMAZING! :)

    BeantwoordenVerwijderen